Популярні публікації

неділя, 1 червня 2014 р.

Фаст-фуд по-українськи: хто лідер?)

Публікації в нашому блозі ми почали з всесвітньовідомого фаст -фуд бренду McDonald’s, тому що без дослідження ринку фаст-фуд ресторанів в Україні, ми вважали його лідером, але це не так!) Давайте проаналізуємо статистичні дані?:))))
Потенціал розвитку ринку фаст-фуду України оцінюється в 4,5 - 5 млрд. дол США, звідси випливає, що при нинішніх темпах розвитку та проникнення, ринок ще далекий до насичення. Потенціал пораховано з урахуванням динаміки збільшення обсягів ринку за попередні періоди, до кризи (за офіційною інформацією ринок збільшувався в середньому на 20% на рік), а також на підставі аналітичних даних про те, що ринок швидкого харчування насичений в Україні на 30-35% .
Весь ринок громадського харчування України поділяється на 2 основні сегмента, які залишаються практично незмінними в останні кілька років. На цікаву для нас частку закладів швидкого харчування припадає близько 20% ринку громадського харчування. Інші 80% ринку - ресторани.




Найбільше зростання своїх закладів і частки ринку показав лідер - "Піца Челентано". "McDonald's і " Пузата Хата" в цілому зберегли свої частки на ринку. "Пузата Хата" змогла вийти на 3-е місце, в основному через зниження число ресторанів ТМ "Картопляна Хата".










З новачків ринку ми відзначимо мережі BurgerCLUB і McFoxy , які почали працювати в кризу і за 3 роки увійшли в Топ- 10 підприємств галузі. Завдяки своїй активній франчайзингової політиці, BurgerCLUB виявилося відразу на 5 -му місці.


Провідну десятку покинули оператори "Мак Смак", "Швидко" і "Mister Snack". 

Конкуренція в сегменті фаст-фуду зараз гостро відчутна лише в Києві та містах -мільйонниках. Регіони поки мало освоєні, що дає додаткові шанси новачкам. При цьому близько 20 % ринку в містах - небрендовані фастфуди: намети, які торгують шаурмою та хот -догами, чебуречні і пиріжкові. Їхнє місце легко зможуть зайняти нові гравці. До того ж на українському ринку працює тільки один великий закордонний гравець - американська мережа McDonald's, яка прийшла в країну в 1997 році. На ринку впевнені, що поява нових мереж відчують на собі як українські оператори, так і американський гігант фаст-фуду.

За відвідуваністю ресторанів лідирують "Піца Челентано", "McDonald's" і "Пузата хата", у яких найбільші приміщення ресторанів.

Давайте детальніше розглянемо брендинг лідерів?:))) 

1 коментар: