Публікації в нашому блозі
ми почали з всесвітньовідомого фаст -фуд бренду McDonald’s, тому що без
дослідження ринку фаст-фуд ресторанів в Україні, ми вважали його лідером, але
це не так!) Давайте проаналізуємо
статистичні дані?:))))
Потенціал розвитку ринку
фаст-фуду України оцінюється в 4,5 - 5 млрд. дол США, звідси випливає, що при
нинішніх темпах розвитку та проникнення, ринок ще далекий до насичення.
Потенціал пораховано з урахуванням динаміки збільшення обсягів ринку за
попередні періоди, до кризи (за офіційною інформацією ринок збільшувався в
середньому на 20% на рік), а також на підставі аналітичних даних про те, що
ринок швидкого харчування насичений в Україні на 30-35% .
Весь ринок громадського
харчування України поділяється на 2 основні сегмента, які залишаються практично
незмінними в останні кілька років. На цікаву для нас частку закладів швидкого
харчування припадає близько 20% ринку громадського харчування. Інші 80% ринку -
ресторани.
Найбільше зростання
своїх закладів і частки ринку показав лідер - "Піца Челентано".
"McDonald's і " Пузата Хата" в цілому зберегли свої частки на
ринку. "Пузата Хата" змогла вийти на 3-е місце, в основному через
зниження число ресторанів ТМ "Картопляна Хата".
З новачків ринку ми відзначимо мережі BurgerCLUB і McFoxy , які почали працювати в кризу і за 3 роки увійшли в Топ- 10 підприємств галузі. Завдяки своїй активній франчайзингової політиці, BurgerCLUB виявилося відразу на 5 -му місці.
Провідну десятку покинули оператори "Мак Смак", "Швидко" і "Mister Snack".
Конкуренція в сегменті фаст-фуду зараз гостро відчутна лише в Києві та містах -мільйонниках. Регіони поки мало освоєні, що дає додаткові шанси новачкам. При цьому близько 20 % ринку в містах - небрендовані фастфуди: намети, які торгують шаурмою та хот -догами, чебуречні і пиріжкові. Їхнє місце легко зможуть зайняти нові гравці. До того ж на українському ринку працює тільки один великий закордонний гравець - американська мережа McDonald's, яка прийшла в країну в 1997 році. На ринку впевнені, що поява нових мереж відчують на собі як українські оператори, так і американський гігант фаст-фуду.
За відвідуваністю ресторанів лідирують "Піца Челентано", "McDonald's" і "Пузата хата", у яких найбільші приміщення ресторанів.
Давайте детальніше розглянемо брендинг лідерів?:)))
Публікації в нашому блозі
ми почали з всесвітньовідомого фаст -фуд бренду McDonald’s, тому що без
дослідження ринку фаст-фуд ресторанів в Україні, ми вважали його лідером, але
це не так!) Давайте проаналізуємо
статистичні дані?:))))
Потенціал розвитку ринку
фаст-фуду України оцінюється в 4,5 - 5 млрд. дол США, звідси випливає, що при
нинішніх темпах розвитку та проникнення, ринок ще далекий до насичення.
Потенціал пораховано з урахуванням динаміки збільшення обсягів ринку за
попередні періоди, до кризи (за офіційною інформацією ринок збільшувався в
середньому на 20% на рік), а також на підставі аналітичних даних про те, що
ринок швидкого харчування насичений в Україні на 30-35% .
Весь ринок громадського
харчування України поділяється на 2 основні сегмента, які залишаються практично
незмінними в останні кілька років. На цікаву для нас частку закладів швидкого
харчування припадає близько 20% ринку громадського харчування. Інші 80% ринку -
ресторани.
Найбільше зростання своїх закладів і частки ринку показав лідер - "Піца Челентано". "McDonald's і " Пузата Хата" в цілому зберегли свої частки на ринку. "Пузата Хата" змогла вийти на 3-е місце, в основному через зниження число ресторанів ТМ "Картопляна Хата".
З новачків ринку ми відзначимо мережі BurgerCLUB і McFoxy , які почали працювати в кризу і за 3 роки увійшли в Топ- 10 підприємств галузі. Завдяки своїй активній франчайзингової політиці, BurgerCLUB виявилося відразу на 5 -му місці.
Провідну десятку покинули оператори "Мак Смак", "Швидко" і "Mister Snack".
Конкуренція в сегменті фаст-фуду зараз гостро відчутна лише в Києві та містах -мільйонниках. Регіони поки мало освоєні, що дає додаткові шанси новачкам. При цьому близько 20 % ринку в містах - небрендовані фастфуди: намети, які торгують шаурмою та хот -догами, чебуречні і пиріжкові. Їхнє місце легко зможуть зайняти нові гравці. До того ж на українському ринку працює тільки один великий закордонний гравець - американська мережа McDonald's, яка прийшла в країну в 1997 році. На ринку впевнені, що поява нових мереж відчують на собі як українські оператори, так і американський гігант фаст-фуду.
За відвідуваністю ресторанів лідирують "Піца Челентано", "McDonald's" і "Пузата хата", у яких найбільші приміщення ресторанів.
Давайте детальніше розглянемо брендинг лідерів?:)))
Давайте детальніше розглянемо брендинг лідерів?:)))
А я уже 3 недели в маке не ем.
ВідповістиВидалити