Популярні публікації

неділя, 1 червня 2014 р.

Основні принципи брендингу McDonald’s


Отже, на яких  принципах позиціонує себе McDonald’s?)

1.Зберігати найкраще 

Коли в 1955 Рей Крок заснував франчайзингову компанію «Макдоналдс систем інк.», він вирішив дотримуватися тієї форми обслуговування, яку винайшли брати Макдональд, удосконалюючи і стандартизуючи її, але не перебудовуючи.

2. Бути чесними 


 На відміну від інших ресторанів, готових змінити підрядника заради незначної знижки, Макдоналдс допомагав своїм постачальникам заробляти чесну прибуток. Крок добився такої вірності постачальників, який ніколи не було в ресторанному бізнесі. Ті, хто виконував вимоги його компанії, могли розраховувати на регулярні замовлення і своєчасну оплату.



3. Якість


Перший принцип  McDonald’s, який був узятий за основу - це якість . Якість не тільки їжі, але і всього, що має відношення до ресторану. Кухня в  McDonald’s - по суті справи відкрита на показ усім відвідувачам. За якістю приготування їжі пильно стежать головні менеджери ресторану. Наприклад, коли член бригади (так називають працівника  McDonald’s) готує картоплю -фрі, він обов'язково повинен виставляти спеціальні таймери, які відраховують, скільки часу картопля пролежала не куплена. Якщо його не купують протягом 5 хвилин, то він повинен бути списаний. Якщо ви думаєте, що списана картопля поповнює чийсь шлунок, то ви дуже помиляєтеся. За цим дуже суворо стежать. І такий принцип стосуэться  абсолютно будь-якого продукту. Хочу зауважити, що продукти рідко залежуються до критичного терміну.


4.Культура


В Макдональдс існує правило, що відвідувач завжди правий. І якщо, наприклад, він впустив морозиво на підлогу, зіткнувшись з іншим відвідувачем , то йому ніколи не відмовлять абсолютно безкоштовно замінити даний продукт. Вони ще й вибачення принесуть за доставлені незручності. Абсолютно будь-який член бригади буде ввічливо відповідати на всі питання, вимоги і прохання відвідувача. Якщо питання відвідувача не входить до компетенції члена бригади, то він обов'язково покличе на допомогу старшого менеджера або директора, який обов'язково  буде намагатися вирішити питання відвідувача в його користь. 

5. Чистота

Ви бачили коли-небудь, щоб у ресторані було брудно? Навіть в  час-пік хлопці встигають і прибрати підлогу, і прибрати за некультурними відвідувачами, які не прибрали за собою підноси. Якщо ви помітите, що десь брудно, то ви можете повідомити про це менеджеру, який обов'язково присутній на місці. Відповідальний за прибирання отримає сувору догану.


Немає коментарів:

Дописати коментар